Zachowanie prywatności użytkowników w internecie
Jest to zasadniczo podzbiór powyższych punktów tj. uczciwość, przejrzystość, sprawiedliwość i szacunek.
Na przykład, niektóre narzędzia do marketingu internetowego nie używają plików cookie ani śledzenia, jeśli nie jest to konieczne. W naszych kampaniach marketingowych unikamy także taktyk retargetingu – jest to odzwierciedleniem naszej etyki biznesowej.
To także wyjaśnia powód, dla którego stworzyliśmy yep.com – wyszukiwarkę stawiającą na prywatność, która nagradza twórców treści 90% przychodów z reklam.
Czy etyczne jest proszenie kandydatów o przepracowanie godzin bezpłatnej pracy w celu uzyskania możliwości pracy dla Ciebie? Kiedy ktoś wejdzie w interakcję z Twoją kampanią, witryną lub dokona konwersji, w jaki sposób Twoja firma przechowuje te dane? Jeśli kupujesz dane, w jaki sposób zostały one uzyskane?
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój oznacza, że wartości środowiskowe i odpowiedzialne społecznie są osadzone w produktach i praktykach Twojej firmy. Przykłady firm, które się tym zajmują, to Apple, Patagonia, Market Lane Coffee, Marou Chocolate, Freitag i inne.
Poznaj powerbi premium capacity dla swojej firmy!
Korzyści z etycznego marketingu
Marketing etyczny buduje zaufanie wśród potencjalnych klientów. Na przykład firma Apple w ostatnich latach w swoich działaniach reklamowych mocno skupiła się na prywatności Czym tak naprawdę jest marketing etyczny? Marketing etyczny polega na promowaniu produktu, usługi lub marki w sposób zgodny z wartościami i moralnością marki. Oznacza to, że nie należy składać wygórowanych twierdzeń, praktykować przejrzystość, otwartość i nie tylko.
Zobacz również: https://frontrow.com.pl/seo-performance/pozycjonowanie-aptek-internetowych/
Zachowanie użytkownika na stronie
Microsoft Clarity został zaprojektowany, aby pomóc Ci zrozumieć zachowanie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę internetową lub e-commerce. MS udostępnia funkcję map cieplnych i nagrań anonimowych sesji, które pokazują, w jaki sposób użytkownicy przeglądają witrynę – co klikają, gdzie spędzają najwięcej czasu.
Mapy cieplne pozwalają uzyskać wgląd w zaangażowanie użytkowników, interakcje z widżetami i zmiany w projekcie. Oprócz dostrzegania potencjalnych problemów, takich jak martwe kliknięcia i wściekłe kliknięcia (kiedy ktoś uważa, że element powinien być klikalny i naciska go, aby otworzyć). Takie narzędzia są zbudowane w sposób taki, aby nie naruszać prywatności użytkowników.